مدیر عامل نوکیا جانشین مدیر عامل مایکروسافت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 13 شهريور 1392
بازدید : 1486
نویسنده : بهراد سهراب بیگی

امروز اخبار پیرامون نوکیا و مایکروسافت به شدت زیاد بود به نحوی که همه را شوکه کرده است. مایکروسافت، با پرداخت ۷ میلیارد دلار بخش تلفن همراه نوکیا را خریداری کرده است. به گفته بالمر مدیر عامل نوکیا هم یکی از کاندیداهای جانشینی خودش است.

microsoft-nokia

به گزارش دنیای فناوری اطلاعات ؛ خرید بخش “موبایل و سرویس های نوکیا” توسط مایکروسافت نهایی شد و معامله و انتقال رسمی تا اوایل سال ۲۰۱۴ انجام خواهد شد. مایکروسافت با اعلام رسمی خرید کمپانی نوکیا، دلیل ورود به بازار گوشی های هوشمند را به صورت مستقل برای کارشناسان تبیین کرد.

چندی بود که شایعه خرید نوکیا توسط مایکروسافت به گوش می رسید که بالاخره این اتفاق افتاد.

در این معامله بخش هندست و موبایل و سرویس های مرتبط با آن متعلق به مایکروسافت خواهد شد. از ۷ .۲ میلیارد دلار معامله شده، ۵ میلیارد دلار متعلق به بخش موبایل و سرویس های متعلق به آن و ۲٫۲ میلیارد دلار نیز متعلق به حق ثبت اختراعات و مجوزهای قانونی و لیسانس های مربوط به نوکیا است.

Elop-Ballmer

حالا طبق اخبار جدید مدیر عامل مایکروسافت که چندی پیش خبر بازنشتگی خود را اعلام کرده بود، تایید کرد که الوپ، مدیر عامل نوکیا، یکی از کاندیداهای جانشینی خودش است.

وی گفت “الوپ از یک کاندیدای بالقوه به یک کاندیدای بالفعل تبدیل شده است” با این حال اضافه کرد که هیات مدیره مایکروسافت تمامی گزینه ها را بررسی کرده و نظر نهایی خود را اعلام خواهند کرد.

سه سال پیش الوپ مدیر بخش نرم افزارهای Microsoft Offoce بود که پس از آن با ترک مایکروسافت به مدیر عاملی نوکیا انتخاب شد.  همانجا بود که الوپ اعلام کرد همکاری مایکروسافت و نوکیا در زمینه ویندوزفون ها بیشتر خواهد شد.

باید تا موقع بازنشستگی استیو بالمر صبر کرد.

 





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به وبلاگ من خوش آمدید

1.کدوم ماشینو دوست داری؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس new78.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com