عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392
بازدید : 2321
نویسنده : امیر رضا اکبری

 موس وسیله ای کارآمد و پر کاربرد برای انتقال دستورات از کاربر به کامپیوتر می باشد، رایج ترین موس، همان وسیله ی است که امروزه اکثر کاربران از آن استفاده می کنند اما دانشمندان و مخترعین همیشه به فکر این هستند که جایگزینی برای موس های کنونی بیایند که کارایی و نحوه ی استفاده از آن به مراتب آسان تر باشد، و تا به حال مختراعان دستگاه هایی نذیر MYcestor 3D، Genius Wireless Ring mouse و Leap Motion را ساخته اند.


SkyMouse نیز یکی از این اختراعات می باشد، طراح این وسیله الیوت افراتی طرز کار این موس را این چنین توضیح می دهد که کاربر 3 عدد مکان نمای انگشتر مانند را سر انگشتان خود قرار می دهد و حرکات این سه انگشت به وسیله ی دستگاه اصلی شامل 14 LED اینفرارد برای ضبط کردن حرکات از پوینتر ها می باشد که اطلاعات را به کامپیوتر انتقال می دهد و طی محاسباتی که انجام می شود این حرکات ترجمه و در صفحه نمایش مشاهده می شوند.


این موس قابلیت آن را دارد که به صورت پلاگ اند پلی به دستگاه ها وصل شود و ویژگی ها ی حرکتی موس های معمولی مانند کلیک چپ،راست، وسط و بالا و پایین بردن صفحات را دارد. 
همچنین کیتی از این دستگاه برای توسعه دهندگان و هکر ها در نظر گرفته شده است تا آنها بتوانند به وسیله ی SkyMouse  برنامه های مورد علاقه ی خود را بنویسند و توسعه دهند.
برای استفاده از این دستگاه به جای موس این مشکل وجود دارد که کار با کیبرد در حال استفاده از SkyMouse دچار مشکل می شود در این باره طراح آن الیوت گفته است که در طراحی ورژن دوم این دستگاه مشکلات احتمالی استفاده از آن را حل خواهد کرد.

الیوت افراتی برای تولید و عرضه انبوه این دستگاه با شرکت Kickstarter مشارکت کرده و قرار است تا ماه آپریل 2014 میلادی  SkyMouse با قیمت حد اقل 70 دلار آمریکا و همچنین بسته ی مخصوص برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان با قیمت 180 دلار آمریکا وارد بازار شود.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به وبلاگ من خوش آمدید

1.کدوم ماشینو دوست داری؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس new78.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com