عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 17 آذر 1393
بازدید : 2246
نویسنده : امیر رضا اکبری


تاریخ : دو شنبه 17 شهريور 1393
بازدید : 2334
نویسنده : امیر رضا اکبری
جوک های جدید و خنده دار سری ۲

دوستم میگه: مامانم مودم رو گذاشته توی آشپزخونه!!
هر وقت کارمون داره، دیگه صدامون نمی کنه، مودم رو خاموش می کنه…  یکی یکی از اتاقمون خارج مى شیم!
مثل پشه کش عمل می کنه !!!

************جک های جدید و خنده دار************

خدایا، یا پول بده یا اگه پول ندادی عقل درست حسابی هم نده که حداقل شادباشیم…!!!

 

 



:: موضوعات مرتبط: جک , ,
:: برچسب‌ها: بمب خنده , جدیدترین جوک ها , جدیدترین جوک های 93 , جوک , جوک 2014 , جوک باحال , جوک بامزه , جوک خنده دار , جوک های جدید , جوک های خنده دار و جدید , جوک های خنده دار و جدید 2014 , خنده دار , ,
تاریخ : شنبه 15 شهريور 1393
بازدید : 2085
نویسنده : امیر رضا اکبری

خودمراقبتي از پوست,پيري پوست , بيماري‏هاي پوستي

با دوري از آفتاب، سالم‌سازي تغذيه، مديريت استرس و کاهش آرايش مي‌توان پيري پوست را به تاخير زیادی منجر کرد
پوست هم مانند هر عضوي از بدن ممکن است به بيماري‌هاي مختلفي مبتلا ‏شود. آنچه اهميت دارد، اين است که خود ما تا چه حد در پيشگيري از اين بيماري‌ها دخالت داريم. در «پوست و مو»ي اين هفته قصد داريم در گفت وگويي با دکتر اميري، متخصص پوست به نقش خودمراقبتي در پيشگيري از ابتلا به بيماري‏هاي پوستي  می پردازيم.

خودمراقبتي تا چه حد بر سلامت پوست و مو تاثير مي‌گذارد؟
خودمراقبتي يکي از حلقه‌هاي گمشده در بحث سلامت افراد است. در حوزه پوست و مو خودمراقبتي و پرهيز از رفتارهاي خطرناک و اقدام‌هايي که مي‌تواند به پوست و مو صدمه بزند، از ابتلا به بسياري از بيماري‌هاي پوستي پيشگيري خواهدکرد.

مهم‌ترين عوامل اين حلقه مفقوده کدام‏ است؟
ببينيد، عوامل تاثيرگذار بر سلامت پوست و مو چند عامل بيشتر نيستند اما سطح وسيعي از مشکلات را در پي دارند. مهم‌ترين عامل ايجادکننده مشکلات پوستي نور آفتاب است. نور آفتاب براي پوست واقعا مضر است و در طولاني‏ مدت باعث ايجاد چين و چروک، لک، کک و مک و سرطان پوست خواهد شد. حتي ميزان چين و چروک‌ها در افراد ميانسال و مسن به نحوه مراقبت آنها از پوستشان در مقابل آفتاب در دوران جواني بستگي دارد. هر چه فردي بيشتر از پوستش محافظت کرده باشد، کمتر دچار چين و چروک يا ساير عوارض پوستي خواهد ‌شد بنابراين بايد به گونه‏اي رفتار کنيم تا هم از مزاياي نور آفتاب بهره ببريم و هم دچار مشکلات پوستي نشويم. مثلا بد نيست بدانيد که 80 درصد نور آفتاب در حدفاصل ساعت 11 تا 1 بعدازظهر به پوست مي‌تابد بنابراين بايد سعي کنيد حتي‌المقدور در اين ساعت‌ها در معرض تابش نور آفتاب قرار نگيريد. از سويي، هيچ ضدآفتابي بهتر از پوشش نيست بنابراين تا حد امکان در فصل‌هايي که تابش نور خورشيد شديد است، لباس‌هاي مناسب که بيشتر سطح پوست را مي‌پوشانند، استفاده کنيد.

تغذيه سالم و متعادل هم جايي در اين خودمراقبتي دارد؟
البته! تغذيه مناسب و سالم در سلامت پوست، مو و ناخن نقش مهمي دارد زيرا پوست سد دفاعي اوليه در مقابل عوامل خارجي است. در واقع پوست يک سيستم ايمني بسيار پيچيده است که اجازه نمي‌دهد هر عاملي به راحتي وارد بدن شود بنابراين بايد با تغذيه مناسب بتوانيم امکاناتي در اختيار اين سيستم قرار بدهيم که بتواند کارش را به بهترين نحو انجام دهد. بهترين خوراکي‌ها براي داشتن پوست سالم، مواد غذايي حاوي آنتي‌اکسيدان‌ها هستند. آنتي‌اکسيدان‌ها به وفور در سبزي‌ها و ميوه‌ها يافت مي‌شوند. از طرفي پوست، مو و ناخن دائم تجزيه مي‏شوند بنابراين تغذيه بايد هميشه متعادل، متنوع و سالم باشد. رژيم‌هاي ناگهاني و خودسرانه براي کاهش وزن قطعا روي پوست، مو و ناخن اثر نامطلوبي خواهد گذاشت.

و نقش استرس؟
استرس در ابتلا به بسياري از بيماري‌هاي پوست و مو مثل پسوريازيس، ريزش موي سکه ‏اي، آکنه، ليکن‏پلان، بيماري نورودرماتيت، اگزماها، ريزش مو و ... نقش مهمي ايفا مي‌کند بنابراين بايد شيوه زندگي‌مان به گونه‌اي باشد که حداقل استرس را تجربه کنيم.

نظرتان در مورد لوازم آرايشي که در کشور ما بي‏رويه مصرف مي‏شود، چيست؟
لوازم آرايشي از شايع‌ترين عوامل حساسيت پوست هستند که وقتي با غلظت‌ بالا روي پوست قرار مي‌گيرند، منافذ آن را مي‌بندند، جلوي تنفس پوست را مي‌گيرند و باعث تشديد آکنه مي‌شوند. از طرفي، حساسيت به اين مواد لک‌ها را تشديد مي‌کند بنابراين ضمن اينکه بايد فقط از مواد آرايشي استاندارد استفاده مي‌کنيد، بهتر است مصرف استانداردها را هم محدود کنيد.

قدم مهم بعدي در خودمراقبتي چيست؟
حفظ بهداشت پوست، اصل مهم خودمراقبتي از آن است. در حالت طبيعي پوست بايد رطوبت نسبي داشته باشد تا لطافتش را حفظ کند. از طرفي پوست حاوي غدد چربي‌سازي است که نياز خود به چربي را تامين مي‌کند اما اگر چربي بيش از اندازه لازم ترشح شود، زمينه ايجاد آکنه را فراهم خواهد کرد. بايد براي پيشگيري از چربي زياد پوست، آن را شست‌ اما شستن زياد پوست باعث خشکي و در نتيجه خارش، تيرگي، ضخامت و ... مي‌شود به همين دليل توصيه مي‌کنم از شستن زياد پوست يا استفاده از شوينده‌هاي قوي بپرهيزيد تا رطوبت پوستتان حفظ شود.

گذاشتن انواع ماسک‌ها از جمله ژل آلوئه‌ورا روي پوست براي پيشگيري از بروز چين و چروک و لک مفيد است؟
پوست يک سد دفاعي است که اجازه نمي‌دهد مواد خارجي روي آن به راحتي وارد بدن شوند. به همين دليل ترکيب‌هاي دارويي معمولا به صورتي فرموله مي‏شوند که امکان نفوذ در لايه‌هاي سطحي را داشته باشند. ماسک‌ها به‌خصوص ژل آلوئه‌ورا که مصرف آن رايج شده و خاصيت ضدالتهابي دارد، آنقدر قدرت ندارد که به لايه‌هاي زيرين پوست نفوذ و تغيير قابل‌توجهي در آن ايجاد کند.

پس براي پيشگيري از چروک‌هاي دور چشم و خط لبخند، استفاده از کرم‌هاي مختلفي را که در بازار وجود دارد، موثر نمي‌دانيد؟
ما کرم ضدچروکي که اثر قابل‌توجهي داشته باشد، نداريم. ترکيب‌هايي که اثر ضدچروک دارند، ترکيب‌هاي ترتينوئين هستند که مردم آنها را به عنوان لايه‌بردار مي‌شناسند. اگر طولاني‌مدت از اين ترکيب‌ها استفاده شود، آثار مثبتي ايجاد خواهدشد اما چون مصرف آنها باعث قرمزي و پوسته‌ريزي مي‌شود، افراد درمان طولاني‏ مدت را معمولا رها مي‌کنند. يکي از علل ايجاد چروک دور چشم هم تنگ کردن چشم‌ هنگام مواجهه با آفتاب است بنابراين اگر فردي از دوران نوجواني از عينک آفتابي استفاده کند، قطعا تا حدي از چروک‌ دور چشمش پيشگيري خواهدشد. کرم‌هاي دور چشم به‌دليل رطوبتي که در پوست ايجاد مي‌کنند، کمک کننده‌اند و تزريق بوتاکس يا انجام ليزر هم مي‌تواند موثر باشد.

2 نکته ظريف خود مراقبتي
1. اصل اول، درمان زودهنگام است. درمان زودهنگام بسياري از بيماري‌هاي پوستي از پيشرفت آنها جلوگيري مي‌کند؛ مثلا آکنه خفيف را مي‌توان با يک محلول يا شوينده ساده درمان کرد ولي وقتي جوش‏ها کيستي و چرکي مي‌شوند، حتما جا مي‌گذارند و درمانشان سخت‌تر خواهد شد. اگزماي خفيف را مي‌توان با يک کرم بسيار ملايم کنترل کرد و جلوي خشکي وسيع که باعث ضخيم و بدشکل شدن پوست مي‌شود، گرفت بنابراين خودسرانه و به توصيه‌هاي ديگران اقدام به خوددرماني نکنيد و براي درمان مشکلات پوستي به پزشک مراجعه کنيد.

2. خوددرماني نکنيد. مصرف برخي داروها نبايد با نور آفتاب تداخل داشته باشد زيرا باعث ايجاد لک مي‌شوند. برخي داروها هم مي‌توانند باعث ايجاد آکنه يا ريزش مو شوند يا واکنش‌هايي در بدن ايجاد مي‌کنند که باعث ايجاد طيف وسيعي از بيماري‏هاي پوستي خواهد شد بنابراين بايد بدانيد که خودمراقبتي با خوددرماني فرق دارد بنابراين ضمن اينکه مراقب سلامت خود هستيد به هيچ‌وجه دارويي را خودسرانه مصرف نکنيد.



:: برچسب‌ها: مراقبت از پوست , راز زیبایی پوست , خودمراقبتی از پوست , راه های مراقبت از پوست , عوامل چین و چروک پوست , خطرات لوازم آرایش برای پوست ,
تاریخ : شنبه 15 شهريور 1393
بازدید : 2102
نویسنده : امیر رضا اکبری

 

سوگواری در كشورهای مختلف دنیا، آیین‌ مختلفی برای خود دارد؛ آیین‌هایی كه از سنت هر جامعه برمی‌خیزد و مردم به آن اعتقاد دارند. گاهی اعتقادات عجیبی‌ هم در خصوص برخی از این آیین‌ها وجود دارد. بعضی‌ها معتقدند كه اگر از این رسوم تبعیت نكنند، یا نفرین می‌شوند، یا فرد از دنیا رفته مورد بخشایش قرار نمی‌گیرد. پرداختن به آیین‌های كفن و دفنی كه خاص هر كشور باشد، علاوه بر این‌كه از منظر قیاس با رسوم خودمان می‌تواند جالب توجه باشد، به نوعی بازتاب‌دهنده فرهنگ، روحیات و سنن مردم آن كشور خاص هم هست، از این رو در ادامه به مرور برخی از این رسوم در چند كشور پرداخته‌ایم.

آداب و رسوم كفن و دفن, فرهنگ زندگی



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فرهنگ های کره جنوبی , فرهنگ کفن و دفن , فرهنگ کفن و دفن در کره جنوبی , کفن و دفن , ,
تاریخ : شنبه 15 شهريور 1393
بازدید : 2267
نویسنده : امیر رضا اکبری

کاخ شاهزاده اسقف در لیژ، بلژیک
کاخ شاهزاده اسقف، در مکان سنت لامبرت در مرکز لیژ، بلژیک. و روبروی  کلیسای جامع سنت لامبرت واقع شده است.

تصاویر کاخ شاهزاده اسقف,عکس های کاخ شاهزاده اسقف,کاخ شاهزاده اسقف در لیژ بلژیک



:: برچسب‌ها: تازه های ساختمانی , ساختمان های زیبا , کاخ های زیبا , کاخ های زیبای لیژ , کاخ های زیبای بلژیک , کاخ شاهزاده اسقف , کاخ شاهزاده اسقف در بلژیک ,
تاریخ : شنبه 15 شهريور 1393
بازدید : 2772
نویسنده : امیر رضا اکبری

اخبار,اخبار سیاسی ,فاطمه هاشمی

 

اخبار سیاسی - فاطمه هاشمی باز هم دادگاهی می‌شود

جلسه رسیدگی به پرونده فاطمه هاشمی روز دوشنبه 17 شهریور ماه جاری برگزار می‌شود.


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فاطمه هاشمی,اخبار سیاسی,اخبار فاطمه هاشمی,روز های بد فاطمه هاشمی ,
تاریخ : شنبه 15 شهريور 1393
بازدید : 2155
نویسنده : امیر رضا اکبری

درمان بیماری ALS, تشخیص بیماری ALS

 ALSبیماری  چیست؟
ALS یک بیماری عصبی پیشرونده است که سبب زوال تدریجی سلول‌های عصبی‌ای می‌شود که وظیفه کنترل حرکت ماهیچه‌ها را به عهده دارند. با پیشرفت بیماری،‌ افراد مبتلا رفته‌رفته توانایی کنترل حرکت ماهیچه‌هایشان را از دست می‌دهند. به عبارت دیگر، با مرور زمان فرد مبتلا آرام‌آرام توانایی‌های حرکتی خود را از دست می‌دهد. البته توانایی تفکر و حافظه این افراد معمولا تحت تاثیر این بیماری قرار نمی‌گیرد.

بقیه در ادامه مطلب....



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: als , بیماری als , خطرات بیماری als , افراد مبتلا به als , راه های پیشگیری از als , درمان بیماری als , علائم بیماری als ,
تاریخ : شنبه 15 شهريور 1393
بازدید : 2590
نویسنده : امیر رضا اکبری

از نظر ظاهری اکسپریا Z3 بسیار شبیه به Z2 است و در نگاه اول به سادگی نمی‌توان تفاوتی بین این دو محصول قائل شد. اما وقتی تلفن را در دست گرفتم بالافاصه متوجه شدم که دیگر از آن بدنه‌ی خشک و تیز که در زد ۲ شاهد آن بودم خبری نیست. سونی با باریک‌ نمودن بدنه‌ی تلفن و همچنین انحنا بخشیدن به لبه‌ها ارگونومی تلفن را به شکل محسوسی بهبود بخشیده. حالا در دست گرفتن تلفن به مراتب لذت‌بخش‌تر از نسل قبلی شده و تلفن با وجود اینکه ابعاد کلی‌اش نسبت به نسل قبل تغییری چندانی نکرده، در دست کوچک‌تر به نظر می‌رسد.

Xperia Z3 Sony

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: دنیای تکنولوژی,رونمایی از xperia z3,گوشی اکسپریا زد3,تکنولوژی درون گوشی z3 ,
تاریخ : جمعه 30 خرداد 1393
بازدید : 2404
نویسنده : امیر رضا اکبری
تاریخ : پنج شنبه 29 خرداد 1393
بازدید : 2874
نویسنده : امیر رضا اکبری
تاریخ : شنبه 10 اسفند 1392
بازدید : 7402
نویسنده : امیر رضا اکبری

 

 فیسبوک آمریکا :
دانشمندان موفق به کشف درمان ایدز شدند !
۲۳۶۰ لایک
فیسبوک ژاپن :
دانشمندان از کاغذ کامپیوتر ساختند !
۶۸۸۰ لایک
فیسبوک ایران :
دختره : لباسای عیدم انقدر قشننننننننگه !
۱۵۹۶۶۳۵۴۷ لایک
آمار کشته هارو دیگه نمیگم
.
.
.



:: موضوعات مرتبط: جک , ,
:: برچسب‌ها: جک باحال , جک سال 93 , جک شاخ خنده بازار 93 , خنده دارترین جوک ها , سایت جوک جدید , طنزنوشته های مورد داشتیم , لطیفه خنده دار , مسیج آخر خنده مورد داشتیم , نوشته های خیلی خنده دار , نوشته کوتاه خنده دار گلچین sms , اسمس متن خنده دار , گلچین جوک جدید , پارس فانی , تفریح و سرگرمی , ,
تاریخ : پنج شنبه 24 بهمن 1392
بازدید : 2359
نویسنده : امیر رضا اکبری

 دانلود آهنگ جدید بهرام بیات با نام ایران سرافراز

دانلود آهنگ جدید و زیبای بهرام بیات با نام ایران سرافراز با بالا ترین کیفیت
تنظیم ، میک و مستر و آهنگساز : محمد احمدی ، شعر : لیلا شیرازی



:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , هنرمندان ایران , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ, دانلود آهنگ ایران سرافراز, دانلود آهنگ بهرام بیات, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ شاد ,
تاریخ : پنج شنبه 24 بهمن 1392
بازدید : 2506
نویسنده : امیر رضا اکبری

 دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به نام باور کن دنیامی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمدرضا گلزار به نام باور کن دنیامی با بالا ترین کیفیت
ترانه : علی آریا ، تنظیم : فربد فروغی ، میکس و مسترینگ : احمد صانقه



:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ, دانلود آهنگ باور کن دنیامی, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ شاد, دانلود آهنگ محمدرضا گلزار ,
تاریخ : پنج شنبه 24 بهمن 1392
بازدید : 2443
نویسنده : امیر رضا اکبری

 

 دانلود ریمیکس جدید سیروان خسروی به نام چهار فصل

دانلود ریمیکس جدید و بسیار زیبای سیروان خسروی به نام چهار فصل با بالا ترین کیفیت 
رمیکس : علیرضا رامش فر



:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , سیروان خسروی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود ریمیکس, دانلود ریمیکس جدید, دانلود ریمیکس جدید ایرانی, دانلود ریمیکس جدید شاد, دانلود ریمیکس سیروان خسروی, دانلود ریمیکس چهار فصل ,
تاریخ : شنبه 19 بهمن 1392
بازدید : 2630
نویسنده : امیر رضا اکبری

 عکسهایی دیدنی از ماشین گران قیمت و فروشی دیوید بکهام

دیوید بکهام ستاره انگلیسی فوتبال جهان قصد دارد اتومبیل رولز رویس خود را بفروشد.بکهام به همین دلیل، اتومبیلش را به قیمت 250 هزار پوند (معادل 725 میلیون تومان ) در سایت اینترنتی ایی بی در معرض فروش گذاشته است.به گزارش پارس ناز اتومبیل رولز رویس بکهام از جمله انواع خودروهای محدود در جهان به شمار می رود . وی این خودرو را در سال 2008 به قیمت 350 هزار پوند خرید ولی تاکنون بیشتر از  شش هزار مایل ( معادل حدود 9 هزار و 650 کیلومتر) از آن استفاده نکرده است.
عکس های این ماشین زیبا در ادامه مطلب 
 


:: موضوعات مرتبط: ماشین , ,
تاریخ : شنبه 19 بهمن 1392
بازدید : 1313
نویسنده : امیر رضا اکبری

 ۱- تشخیص عابر پیاده

 خودرو ولو توانسته است با ترکیب تکنولوژی‌های مختلف به اختراع جدیدی را در تشخیص اشیا در فاصله‌های دور دست پیدا کند، خودرویی که به این تکنولوژی مجهز است می‌تواند عابرین پیاده و دوچرخه سواران را در فواصل متفاوت شناسایی و مانع تصادف خودرو با آنها شود.از آنجایی که تصادفات با عابرین پیاده از شایع‌ترین تصادفات می‌باشد این تکنولوژی سریعا به سایر خودرو‌ها نیز منتقل خواهد شد.
 
تکنولوژی جدید در صنعت اتومبیل ها +عکس
 
 بقیه در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : شنبه 19 بهمن 1392
بازدید : 1097
نویسنده : امیر رضا اکبری

 ePub Converter نرم افزاری عالی برای تبدیل فرمت اسناد epub drm یا nodrm به فرمت های معمول pdf و word و txt و Kindle و html می باشد. EPUB کوتاه شدهٔ (electronic publication) یک استاندارد باز و آزاد برای کتاب الکترونیکی است که توسط انجمن بین المللی انتشارات دیجیتال (IDPF) بوجود آمده است. پسوند این نوع فایل‌ها .epub است. EPUBبرای محتوا هایی با قابلیت بازخوانی طراحی شده است، به این معنا که یک دستگاه خواننده ی این فرمت می تواند مطالب را برای صفحه نمایش های خاص بهینه کند. همچنین epubمطالب با طرح ثابت را پشتیبانی می کند. اما در برخی مواقع لازم است که کتاب و اسنادی با این فرمت به فایل های Pdf و دیگر فایل ها که نام بردیم تبدیل شوند تا قابلیت باز شدن و نمایش آن در دیگر دستگاه ها نظیر pc و لپ تاپ ها فراهم آید. برای این کار نیاز به نرم افزار خاصی است که ePub Converter یکی از آنهاست. این نرم افزار بسیار ساده است و تبدیل فرمت به سادگی چند کلیک انجام خواهد شد. پشتیبانی از هر دو نوع فایل های epub ایجاد شده شرکت های Adobe digital editions و Barnes & Noble NOOK باعث می شود تبدیل فرمت انواع اسناد epub امکان پذیر باشد.

 

ePub Converter تبدیل فرمت اسناد epub با نرم افزار ePub Converter 2.7.109.352



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار ePub Converter, دانلود نرم افزار تبدیل فرمت epub, دانلود کرک ePub Converter, نرم افزار تبدیل فرمت epub به doc, نرم افزار تبدیل فرمت epub به html, نرم افزار تبدیل فرمت epub به pdf, نرم افزار تبدیل فرمت epub به txt, نرم افزار تبدیل فرمت epub به word, نرم افزار شکستن قفل epub, نرم افزار شکستن قفل kindle epub ,
تاریخ : شنبه 19 بهمن 1392
بازدید : 1444
نویسنده : امیر رضا اکبری

 Freemake Video Downloader نرم افزاری رایگان و بسیار عالی برای دانلود و ذخیره کردن ویدیوهای آنلاین وبسایت های به اشتراک گذاری ویدیو می باشد. این نرم افزار عالی با پشتیبانی بیش از ۱۰ هزار وبسایت به اشتراک گذاری تصویر نظیر یوتوب،فیس بوک،vimeo و… میتواند بسیار ساده از آنها ویدیو دانلود کند و در حین دانلود آنها را با فرمت دلخواه کاربر نظیر AVI, MKV, 3GP, MP3, iPod, PSP و… ذخیره کند. همچنین این نرم افزار رایگان میتواند ویدیوها را به صورت صوتی و فایل صدا ذخیره کند و این قابلیت به کسانی که فقط قصد دارند صدای ویدیو را ذخیره کنند کمک میکند. قابلیت دانلود با کیفیت بالا و همچنین دانلود ویدیوهایی که به صورت embeded و قفل شده به اشتراک گذاشته شده اند نیز وجود دارد. لازم به ذکر است این نرم افزار میتواند ویدیوهای فیس بوک را نیز ذخیره سازی نماید. امیدواریم از این نرم افزار استفاده بهینه را ببرید.

 

Freemake Video Downloader دانلود ویدیوهای آنلاین Freemake Video Downloader 3.6.2.7

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
تاریخ : شنبه 19 بهمن 1392
بازدید : 1715
نویسنده : امیر رضا اکبری

  

The Act of Killing 720p Bluray (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

The Act of Killing دانلود مستند اقدام به قتل   The Act of Killing

 

نام مستند : The Act of Killing

سال انتشار : ۲۰۱۲

مدت زمان : ۱۱۵ دقیقه

حجم : ۸۵۰ مگابایت

کیفیت : Bluray 720p

زیرنویس فارسی : ندارد

IMDB

خلاصه داستان : بازی آدمکشی یا The Act Of Killing به تهیه کنندگی "ورنر هرتزوگ" و "ارول موریس" دو تن از بزرگ ترین مستند سازان جهان، به کشتار نیمه دوم دهه شصت میلادی در اندونزی، پس از روی کار آمدن "سوهارتو" می‌پردازد …



:: موضوعات مرتبط: دانلود مستند , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Documentary, دانلود مستند, دانلود مستند 2012, دانلود مستند The Act of Killing, دانلود مستند اقدام به قتل, دانلود مستند با لینک مستقیم, دانلود مستند با کیفیت Bluray 720p, دانلود مستند درباره آدمکشی, دانلود مستند درباره قتل عام ,
تاریخ : شنبه 19 بهمن 1392
بازدید : 1687
نویسنده : امیر رضا اکبری

 دانلود فصل سوم مستند دیدنی چگونه ساخته می شود How it’s Made

با لینک مستقیم و کیفیت 480p با فرمت تصویری AVI

آشنایی با خط تولید اشیاء مختلف

دانلود فصل سوم مستند How it's Made

نام مستند: چگونه ساخته می شود – How it’s Made | سال تولید: 1999 – 2014

تعداد فصول: 22 فصل در حال حاضر | تعداد اپیزود هر فصل: 13 قسمت

فرمت پخش: AVI | کیفیت: 480p | زبان: انگلیسی

حجم هر قسمت: 250 مگابایت

درباره مستند:
یا تاکنون فکر کرده اید ابزار، وسایل و یا محصولاتی که هر روز استفاده می کنید چگونه ساخته شده اند؟ مستند How It’s Made شما را با پروسه ساخت این وسایل آشنا می کند.
Doostiha.IR
این مجموعه مستند که پخش آن از سال 1999 شروع شده با استقبال زیادی رو به رو شده است، به طوری که بعد از گذشت سالها، ساخت و پخش آن همچنان ادامه دارد. این مستند برای دانشجویان رشته های مختلف بسیار مفید و کاربردی می باشد و شما را با مراحل تولید وسایل مختلف آشنا میکند.



:: موضوعات مرتبط: دانلود مستند , ,
تاریخ : شنبه 19 بهمن 1392
بازدید : 6867
نویسنده : امیر رضا اکبری

 باز شدن قفل گوشی با اثر انگشت توسط نرم افزار ICE Unlock Fingerprint Secure

اپلیکیشن کاربردی برای باز کردن قفل گوشی با اسکن اثر انگشت شما

ICE Unlock Fingerprint Secure

اگر به سری S5 گوشی آیفون دقت کرده باشید، مجهز بودن آن‌ها به حسگر تشخیص اثر انگشت، یکی از ویژگی های محبوب این گوشی ها است.

کمپانی Diamond Fortress Technologies برای پاسخ به نیاز کاربرانیکه موبایل آنها به چنین حسگرهایی مجهز نیست اپلیکیشنی را در استفاده از طریق دوربین گوشی به عنوان حسگر برای اسمارت فون های اندروید معرفی کرده است. اپلیکیشن ICE Unlock بنابه گفته‌ی سازندگان حتی انگشتان تا حدی کثیف یا زخمی نیز تاثیری بر شناسایی اثر انگشت نخواهند داشت و البته در صورتی که اپ قادر به تشخیص اثر انگشت شما نباشد می‌توانید با استفاده از یک پین کد قفل دستگاه را باز کنید.



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: ICE Unlock ICE Unlock Fingerprint Secure v1 , 0 , 66, اثر انگشت, اسکن اثر انگشت اپلیکیشن کاربردی باز شدن قفل گوشی با اثر انگشت توسط نرم افزار ICE Unlock, باز کردن قفل گوشی با اثر انگشت, حسگر تشخیص اثر انگشت, دانلود اپلیکیشن ICE Unlock, دانلود اپلیکیشن ICE Unlock v1 , 0 , 66 ,دانلود نرم افزار ICE Unlock 1 , 0 , 66, دانلود نرم افزار ICE Unlock Fingerprint Secure v1 , 0 , 66 ,شناسایی اثر انگشت ,
تاریخ : شنبه 19 بهمن 1392
بازدید : 1131
نویسنده : امیر رضا اکبری

 دانلود رایگان انیمیشن جدید نیروی آزادی Freedom Force 2013

دانلود انیمیشن نیروی آزادی Freedom Force 2013

نام انیمیشن: نیروی آزادی – Freedom Force | سال تولید: 2013 | ژانر: خانوادگی، فانتزی

مدت زمان: 82 دقیقه | منتشر کننده: صابر فان | زیرنویس فارسی: ندارد

فرمت تصویر: MKV | حجم: 300 مگابایت



:: موضوعات مرتبط: اخبار بازیگران [best] , ,
:: برچسب‌ها: دانلود انیمیشن Freedom Force , دانلود انیمیشن Freedom Force 2013 با حجم کم , دانلود انیمیشن Freedom Force 2013 با کیفیت 1080p , دانلود انیمیشن Freedom Force 2013 با کیفیت 720p , دانلود انیمیشن Freedom Force با کیفیت 480p , دانلود انیمیشن نیروی آزادی Freedom Force BluRay 720p , دانلود انیمیشن نیروی آزادی با کیفیت عالی , دانلود زیرنویس فارسی Freedom Force 2013 , دانلود مستقیم Freedom Force 2013 720p BluRay , دانلود نسخه کم حجم انیمیشن Freedom Force , دانلود کارتون نیروی آزادی با کیفیت عالی زیرنویس فارسی انیمیشن Freedom Force , ,
تاریخ : شنبه 19 بهمن 1392
بازدید : 1109
نویسنده : امیر رضا اکبری
تاریخ : شنبه 19 بهمن 1392
بازدید : 1013
نویسنده : امیر رضا اکبری

 دانلود رایگان سریال سرزمین کهن با کیفیت عالی TVRip

لینک مستقیم به همراه نسخه کم حجم با فرمت MP4

قسمت سوم اضافه شد

دانلود رایگان سریال سرزمین کهن با کیفیت عالی

کارگردان: کمال تبریزی | موضوع: سیاسی، تاریخی | پخش از شبکه سه سیما

سال تولید: 1388 | تعداد قسمت ها: 66 قسمت | مدت زمان: 50 دقیقه

ساعت پخش: پنجشنبه ها ساعت 22:30 | فرمت: MP4



:: برچسب‌ها: Download Serial Sarzamin Kohan , دانلود سریال سرزمین کهن , دانلود رایگان سریال سرزمین کهن با کیفیت عالی , سرزمین کهن , دانلود رایگان سریال سرزمین کهن , دانلود مستقیم سرزمین کهن , دانلود سرزمین کهن , دانلود سریال ر با کیفیت عالی , دانلود مستقیم سریال سرزمین کهن , دانلود سریال ر با لینک مستقیم , دانلود نسخه کم حجم سریال سرزمین کهن , شهاب حسینی در سریال سرزمین کهن , محمدرضا فروتن در سریال سرزمین کهن , دانلود قسمت جدید سریال سرزمین کهن , دانلود سریال سرزمین کهن به صورت کامل , نیکی کریمی در سریال سرزمین کهن , دانلود سریال ایرانی سرزمین کهن , دانلود قسمت 2 سریال سرزمین کهن , دانلود قسمت 3 سریال سرزمین کهن , دانلود قسمت 4 سریال سرزمین کهن , ,
تاریخ : شنبه 19 بهمن 1392
بازدید : 1242
نویسنده : امیر رضا اکبری

 دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام نرو

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی فرزاد فرزین به نام نرو با بالا ترین کیفیت

ترانه و آهنگ : فرزاد فرزین ، تنظیم : مهران عباسی

این آهنگ یکی از ترک های آلبوم شخصی می باشد.



:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , هنرمندان ایران , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ غمگین, دانلود آهنگ فرزاد فرزین, دانلود آهنگ نرو ,
تاریخ : شنبه 19 بهمن 1392
بازدید : 1200
نویسنده : امیر رضا اکبری

 

 دانلود آلبوم جدید سالار عقیلی به نام به یاد من باش

دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای سالار عقیلی به نام به یاد من باش با بالا ترین کیفیت
غزل : سعدی ، آهنگساز : پیمان خازنی ، کلام : دکتر علی غضنفری



:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , سالار عقیلی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آلبوم, دانلود آلبوم به یاد من باش, دانلود آلبوم جدید, دانلود آلبوم جدید ایرانی, دانلود آلبوم سالار عقیلی ,
تاریخ : جمعه 18 بهمن 1392
بازدید : 1070
نویسنده : امیر رضا اکبری

 Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.19.1 Final



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
تاریخ : جمعه 18 بهمن 1392
بازدید : 928
نویسنده : امیر رضا اکبری

 همزمان با برف و سرمای شدید در کشور، بازار خودرو هم یخ زد تا همان اندک مشتریانی که به‌دنبال خرید خودرو شخصی بودند، فعلا منصرف شده و در خانه بمانند.

به گفته نمایشگاهداران خودرو پایتخت، «بازار» هفته گذشته پس از مدت‌ها با اندکی رونق روبه‌رو شد؛ اما تنها چند روز دوام آورد و حالا با توجه به برودت شدید هوا، بازار خودرو نیز روزهای سرد و یخی را پشت سر می‌گذارد.با این حال، قیمت‌ها تغییر چندانی نکرده و بازار خودرو همچنان با افزایش قیمت مواجه است این در حالی است که معمولا در دوران رکود، با کاهش قیمت روبه‌رو می‌شویم؛ اما بازار این روزهای خودرو ایران، از این قاعده مستثنی شده است.

فعالان بازار امیدوارند با فرا رسیدن روزهای پایانی سال (اسفند ماه)، رغبت مشتریان برای خرید خودرو افزایش یابد و بازار کمی رونق بگیرد، هرچند سال گذشته چنین اتفاقی رخ نداد و مردم «بازار شب عید خودرو» را هم تحریم کردند.به نظر می‌رسد مشتریان ایرانی هنوز هم در خواب ارزانی خودرو خوابیده‌اند و یکی از دلایل مهم تحریم بازار، همین موضوع است.

این در شرایطی است که خودروسازان داخلی هیچ نشانه مثبتی که کاهش قیمت محصولات شان را تایید کند، از خود بروز نداده‌اند. آنها حتی گاه از افزایش قیمت در سال آینده نیز خبر داده و معتقدند اگر دولت نقدینگی در اختیارشان قرار ندهد، گرانی دوباره‌ای در راه خواهد بود.اما به بازار برویم و نگاهی به قیمت خودروها در هفته جاری بیندازیم.

در ادامه مطلب مشاهده کنید....



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : جمعه 18 بهمن 1392
بازدید : 1064
نویسنده : امیر رضا اکبری

 دانلود آهنگ جدید حامد زمانی با نام فصل رسیدن

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد زمانی با نام فصل رسیدن با بالا ترین کیفیت
آهنگ ساز : حامد زمانی ، شاعر : میلاد عرفانپور ، تنظیم : کامران میرزایی



:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , هنرمندان ایران , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ حامد زمانی, دانلود آهنگ فصل رسیدن ,
تاریخ : جمعه 18 بهمن 1392
بازدید : 1053
نویسنده : امیر رضا اکبری

 دانلود آهنگ جدید حمیدرضا مختاری به نام بی تاب

دانلود آهنگ جدید و زیبای حمیدرضا مختاری به نام بی تاب با بالا ترین کیفیت
شعر : ایرج قنبری ، تنظیم : علی جافری



:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , هنرمندان ایران , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ, دانلود آهنگ بی تاب, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ حمیدرضا مختاری, دانلود آهنگ غمگین ,
تاریخ : جمعه 18 بهمن 1392
بازدید : 1089
نویسنده : امیر رضا اکبری

 

 دانلود آهنگ بی کلام جدید فرياد خاموش

دانلود آهنگ بی کلام جدید و فوق العده زیبای فریاد خاموش با بالا ترین کیفیت
آهنگساز و نوازنده پیانو : علیرضا حیدرى



:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , هنرمندان ایران , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ بی کلام, دانلود آهنگ بی کلام آرام, دانلود آهنگ بی کلام آرامش بخش, دانلود آهنگ بی کلام جدید, دانلود آهنگ بی کلام عليرضا حيدرى, دانلود موسیقی بی کلام ,
تاریخ : جمعه 18 بهمن 1392
بازدید : 1110
نویسنده : امیر رضا اکبری

 دانلود آلبوم جدید علیرضا قربانی و سعید نایب محمدی با نام ری تا روم

دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای علیرضا قربانی و سعید نایب محمدی با نام ری تا روم با بالا ترین کیفیت
آهنگساز : سعید نایب محمدی
با حضور: مصطفی کریم (خواننده عرب) قطعه دمشق ، عباس قربانی قطعه ری،
ارسین چلیک قطعه روم و یواخین گومز قطعه اندلس



:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , هنرمندان ایران , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آلبوم, دانلود آلبوم جدید, دانلود آلبوم جدید ایرانی, دانلود آلبوم ری تا روم, دانلود آلبوم سعید نایب محمدی, دانلود آلبوم علیرضا قربانی ,
تاریخ : جمعه 18 بهمن 1392
بازدید : 1018
نویسنده : امیر رضا اکبری

 دانلود آهنگ جدید رضا شیری با نام می مونم من

دانلود آهنگ جدید و زیبای رضا شیری با نام می مونم من با تو با بالا ترین کیفیت

ترانه : حمید فریزند ، آهنگساز : حمید فریزند و مرتضی پاشایی 



:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , هنرمندان ایران , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ رضا شیری, دانلود آهنگ شاد, دانلود آهنگ می مونم من ,
تاریخ : سه شنبه 15 بهمن 1392
بازدید : 1081
نویسنده : امیر رضا اکبری

 دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده با نام هراسون

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای عماد طالب زاده با نام هراسون با بالا ترین کیفیت
ترانه : علی بحرینی ، آهنگ و تنظیم : پیام هوشمند



:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , هنرمندان ایران , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ حراسون , دانلود آهنگ عماد طالب زاده , دانلود آهنگ غمگین , دانلود آهنگ هراسون ,
تاریخ : یک شنبه 6 بهمن 1392
بازدید : 994
نویسنده : امیر رضا اکبری

 شاید فکر می کنید هوش و استعداد ذاتی است و نمی توانید بیش از این باهوش شوید، اما بعضی از خوراکی ها کارایی مغزتان را تحت تاثیر قرار داده و شما را باهوش تر می کند. بنابراین اگر می خواهید عملکرد مغزتان رو به افزایش باشد و روز به روز هم بیشتر شود. باید از مصرف گروهی از مواد غذایی پرهیز کنید و آنها را به رژیم غذایی تان راه ندهید. در اینجا غذاهای «خنگ کننده» را بهتر بشناسید و هر چه بیشتر از آنها فاصله بگیرید.

*جهت مشاهده این غذا ها به ادامه مطلب بروید تا خنگ نشید*



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

تعداد صفحات : 50
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 50 صفحه بعد


به وبلاگ من خوش آمدید

1.کدوم ماشینو دوست داری؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس new78.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com