عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 26 آذر 1392
بازدید : 1076
نویسنده : امیر رضا اکبری

 

 البته همان طور که قبلا هم گفتیم برای مقایسه هر بازی باید آن را با توجه به تاریخ انتشار آن مقایسه کرد.برای این لحظه بازی Delta Force: Xtreme 2 یک انقلاب گرافیکی می باشد.دقت کنید این شما هستید که با استفاده از تاکتیک های خود باید بر تاکتیک های تروریستی غلبه کرده و دولت تمام تجهیزاتش را در اختیار شما قرار میدهد تا در این امر مهم برای شکست دشمنان استفاده کنید.آهنگ متن بازی فوق العاده میباشد.البته آهنگ متن بازی Delta Force: Xtreme 2 به نسخه های قبلی بیشتر شبیه هست تا بازی های دیگر. عکس های این بازی نشان دهنده گرافیک این بازی می باشد، چنانچه که می بینید در این نسخه تمامی اسلحه های سری های قبلی بعلاوه بسیاری از اسلحه های دیگر که از نقاط قوت این بازی می باشد. شما می توانید این نسخه پر طرفدار را، که با توجه به این نسخه کم حجم شده آن، هیچ گونه تغییری در بازی اعمال نشده است هم اکنون ای بازی را از سایت دانلود97 دانلود بفرمایید. عکس هایی از این بازی زیبا را مشاهده می کنید.



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,
تاریخ : پنج شنبه 21 آذر 1392
بازدید : 1535
نویسنده : امیر رضا اکبری

 Shipping دانلود مستند پیکارهای ترابری Shipping Wars

نام مستند : Shipping Wars

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۲۱*۱۰ دقیقه

حجم : ۳۲۰*۱۰ مگابایت

کیفیت : DVDRip

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه :Shipping Wars ، عنوان یک مجموعه مستند جالب و زیباست که در ۱۰ قسمت تدوین شده و در سال ۲۰۱۳ از شبکه History پخش شده است.در این مستند شاهد مسابقه بی امان میان شرکت کنندگان در انتقال اشیا ترابری ناپذیر در مسافت های نسبتا طولانی خواهید بود.مسابقاتی پر مخاطره که شرکت کنندگان آن از شجاعت و جسارت بی نظیری برخوردارند.در هر قسمت از این مستند چالش هایی که رانندگان با آنها رو به رو می شوند به تصویر کشیده خواهد شد و…



:: موضوعات مرتبط: دانلود مستند , ,
تاریخ : پنج شنبه 21 آذر 1392
بازدید : 1026
نویسنده : امیر رضا اکبری

 Video Booth Pro نرم افزاری جالب و کارامد برای کسانی است که از وب کم در تماس های تصویری استفاده میکنند و قصد دارند ضمن توانایی ضبط ویدیو رد و بدل شده تماس تصویری از افکت ها و سرگرمی های خاصی نیز استفاده نمایند. ویدیو ضبط شده توسط این نرم افزار بسیار با کیفیت و شفاف خواهد بود و دارای کیفیت مناسبی می باشد. افکت های جالب درون نرم افزار نیز برای ارتباط تصویری آماده هستند و به سادگی قابل استفاده هستند. برای مثال افکت های تغییر چهره و قراردادن پس زمینه برای تصویر شما درون ویدیو که میتواند باعث زیباتر شدن یا هر هدفی در هنگام تماس تصویری شود. محیط کاربری نرم افزار بسیار ساده و قابل استفاده است و تمامی امکانات نرم افزار با چند کلیک قابل دسترس است. نرم افزار برای اجرا تنها نیاز به وب کم و وجود نرم افزار ثانوی برای ارتباط تصویری نیازمند است و از این جهت بسیار مناسب طراحی شده و با اکثر نرم افزارهای ارتباط تصویری سازگاری داشته و پشتیبانی می نماید.

 

Video Booth Pro ضبط ویدیو و افکت گذاری ویدیو وبکم Video Booth Pro 2.5.5.2

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
تاریخ : پنج شنبه 21 آذر 1392
بازدید : 974
نویسنده : امیر رضا اکبری

 Advanced Installer  نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف محصولی از شرکت Caphyon می باشد. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای معروف ساخت فایل Setup است که شما می توانید به راحتی و با کمک آن فایل exe درست کنید. از دیگر ویژگی ها قابلیت تهیه فایل نصب در دو فرمت EXE و MSI می باشد. پشتیبانی از چندین زبان مختلف، قابلیت قرار دادن مدیریت لیسانس و در خواست سریال برای نصب برنامه، توانایی قرار دادن متن برای نمایش در هنگام نصب به منظور قرار دادن توضیحات به کاربر و …  نیز از دیگر ویژگی های این برنامه است.

 

Advanced.Installer.10.8 تهیه و ساخت فایلهای setup با Advanced Installer Architect 10.8

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
تاریخ : سه شنبه 19 آذر 1392
بازدید : 1322
نویسنده : امیر رضا اکبری

 سال 1968 بود که کمپانی جاگوار، لوکس‏ساز بریتانیایی، اتاقی با نام XJ را به‏عنوان پرچم‏دار پر زرق و برق‏ترین و شیک‏ترین محصول خود معرفی کرد، اتومبیلی که از همان زمان مبدل به نماد تفکر «سِر ویلیام لاین» مؤسس این کمپانی برای تولید برترین‏ها شد. حالا با گذشت 4 دهه از عمر این اتاق و تولید 7 نسل مختلف و مبدل شدن به خودروی ویژه نخست وزیر بریتانیا از سال 2009 تاکنون XJ توانسته اعتباری دوچندان برای خود کسب کند. 




:: موضوعات مرتبط: ماشین , jaguar , ,
تاریخ : سه شنبه 19 آذر 1392
بازدید : 1054
نویسنده : امیر رضا اکبری

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , محسن چاوشی , ,
تاریخ : سه شنبه 19 آذر 1392
بازدید : 1061
نویسنده : امیر رضا اکبری

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , ,
تاریخ : سه شنبه 19 آذر 1392
بازدید : 991
نویسنده : امیر رضا اکبری

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , ,
تاریخ : سه شنبه 19 آذر 1392
بازدید : 1027
نویسنده : امیر رضا اکبری

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , رضا صادقی , ,
تاریخ : یک شنبه 17 آذر 1392
بازدید : 2200
نویسنده : امیر رضا اکبری

 بانویی که این روزها از او حرفهای زیادی در استان لرستان شنیده می شود، بانویی که به انحصار مردان در رانندگی ماشین سنگین پایان داد تا به بانوی راننده بیابان شهرت پیدا کند...
 

زنی اهل لرستان، اولین راننده کامیون! + عکس



فرشته بیرانوند بانویی است که این روزها از او حرفهای زیادی در استان لرستان شنیده می شود، بانویی که به انحصار مردان در رانندگی ماشین سنگین پایان داد تا به بانوی راننده بیابان شهرت پیدا کند.
نخستین زن لرستانی راننده تریلر در ایران انحصار مردانه رانندگی ترانزیت در کشور را شکست تا جاده های کشور این روزها علاوه بر رانندگان ترانزیتی مرد شاهد حضور نخستین راننده زن لرستانی تریلی باشند.
بیرانوند که تمام خطرات شغل رانندگی را به جان خریده و در جاده های کشور به حمل بار مشغول است، می گوید: در ابتدا با توکل بر خداوند و اتکا به توانمندیهای خودم و با پیام اینکه "زنان ایرانی می توانند" فعالیتهای فرهنگی، دینی و اقتصادی خودم را شروع و شغل رانندگی ماشینهای سنگین را با وجود تمام سختیهایش انتخاب کردم.

زنی اهل لرستان، اولین راننده کامیون! + عکس

 

زنی اهل لرستان، اولین راننده کامیون! + عکس



تصمیم گرفتم و موفق شدم!
این بانوی راننده می گوید که در کودکی علاقه فراوانی به رانندگی داشته ولی زمانی که بزرگ شده با مخالفت خانواده ام مواجه شده است ولی با این حال در هنگام تحصیل در دبیرستان مربی آموزشگاه رانندگی در خرم آباد بوده است تا در مسیر تحقق آرزویش قدمی بردارد.
بیرانوند 36 سال سن دارد و ادامه می دهد: در نهایت برای راننده ماشین سنگین شدن تصمیم خودم را گرفتم با علاقه و پافشاری زیاد در سال 80 موفق به گرفتن گواهینامه پایه یک شدم.
از این بانوی راننده در مورد واکنش خانواده اش می پرسیم و او می گوید که اوایل خیلی موافق نبودند ولی پس از اینکه موفق شدم گواهینامه پایه یک بگیرم خیلی تعجب کردند و بعد از نشستن پشت فرمان ماشین سنگین خانواده ام پی به توانایی هایم بردند و با ادامه رانندگی من موافقت کردند. فرشته بیرانوند از خانواده شهدا است و این روزها به عنوان دانشجوی رشته علوم و حدیث قرآنی مشغول به تحصیل است و در کنار آن به برخی فعالیتهای مذهبی و دینی مانند قرائت قرآن و مداحی اهل بیت می پردازد.

یک خانواده 20 نفره...
این بانوی راننده در یک خانواده پرجمعیت بزرگ شده و در مورد خانواده اش می گوید: خانواده ما 20 نفر هستند که تاکنون سه نفر از اعضای خانواده ام دار فانی را وداع گفته و هم اکنون هشت خواهر و 9 برادر هستیم.
وقتی از ماشین سنگین حرف می زند انگار که در مورد بزرگترین علاقه اش سخن می گوید؛ با همه فوت و فن های رانندگی ماشین سنگین آشنایی دارد و می گوید که برای بارگیری به تنهایی به بندر امام و مناطق دیگر کشور مراجعه می کند.
از فرشته می خواهیم راجع به برخورد مردم با یک راننده ماشین سنگین خانم بگوید و او هم ادامه می دهد: زن راننده آن هم ماشین سنگین برای مردم کمی عجیب و باور نکردنی بود به طوریکه به راحتی می شد حس بی اعتمادی را در نگاهشان خواند.
وی معتقد است که دیدگاه عموم مردم در خصوص فعالیتهایی که عرف جامعه توانایی انجام آن را تنها مخصوص جامعه مردان می داند بسیار ویژه و متفاوت است.

تو قبول شدی!
فرشته تاکنون بارها به خاطر توانایی هایش مورد تقدیر قرار گرفته است. خودش می گوید که در سال 86 به عنوان راننده نمونه سال انتخاب شده است و در همان سال از دست سردار رویانیان به عنوان همیار پلیس راه زن کشور مورد تقدیر قرار گرفته است.
از او می خواهیم راجع به گرفتن گواهینامه پایه یک و سخت گیری ها در این زمینه بگوید. فرشته جواب می دهد که در این راه خانم سرهنگ بختیار در زمینه صدور گواهینامه و مرحوم ابراهیم اسکندری از کانون ماشینهای سنگین برای گرفتن گواهینامه تشویقش کرده اند.
فرشته ادامه می دهد: همان بار اول سرهنگ حسینی که هم اکنون فرمانده پلیس راه لرستان است، از نزدیک رانندگی ام را با تعجب مشاهده کرد و از من امتحان گرفت و پس از پایان امتحان عملی به من گفت تو قبول شدی!
همه تشویقم کردند
وقتی از قبول شدنش حرف می زند می توان برق ذوق زدگی را از چشمانش و مرور آن روزها را که به سرعت در ذهنش می گذرد دید. فرشته می گوید که موقع امتحان پایه یک حدود 20 نفر آقا برای امتحان پایه یکم شرکت کرده بودند در حالیکه من تنها زن شرکت کننده در این آزمون بودم که در امتحان عملی مرا در اولویت قرار دادند و نخستین کسی بودم که امتحان دادم و قبول شدم و بعد از قبول شدنم مورد تشویق همه حاضران قرار گرفتم.
از این بانوی راننده می پرسیم که تابه حال در جاده پنجر شده است؛ اصلا از مکانیکی ماشین سنگین چیزی می داند؟ فرشته می خندد و می گوید: کارهای اولیه را خودم انجام می دهم، به طوریکه وقتی یکی از چرخ های ماشینم پنچر شود خودم کار پنچرگیری را انجام می دهم حتی در زمستان که جاده یخبندان است.
فرشته با افتخار حرف هایش را پی می گیرد و می گوید که تابه حال به لطف خدا در طول مدت 10 سال رانندگی اش در جاده های کشور تصادف نکرده‌ است و امیدوار است که این روند "بی تصادفی" استمرار داشته باشد.

وقتی ماموران دستور ایست می دهند!
حرف هایش آنجا جالب می شود که این بانوی راننده تاکنون هیچ گاه جریمه هم نشده است. فرشته در این رابطه می گوید: به دلیل اینکه همیار پلیس هستم سعی کرده ام مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنم.
خودش می گوید که گاهی وقتها در جاده هنگامی که ماموران راهنمایی و رانندگی و پلیس راه که یک زن را پشت ماشین سنگین می بینند تعجب می کنند و دستور ایست می دهند و از من مدارکم را می خواهند ولی بعد از ارائه مدارک با تعجب و البته احترام اجازه حرکت می دهند.
فرشته اصلا روحیه خشنی ندارد و می گوید که تابه حال پیش نیامده که در جاده با کسی مشاجره داشته باشد. می گوید که سعی می کند کاملا رفتار و عملش اسلامی و الگو باشد و از سبکسری و مشاجره متنفر است.
از امنیت جاده های ایران اسلامی می گوید و حرفهایش را اینگونه ادامه می دهد: رانندگی در کشورمان خیلی راحت است‌ چرا که جاده ها از امنیت خوبی برخوردارند و تاکنون در تردد در جاده های کشور هیچ مشکلی برایم رخ نداده است.

مردان به رانندگی زنان حسودی می کنند
فرشته از مسئولان هم درخواست هایی دارد. او از مسئولان می خواهد که مجوز ترانزیت کالا به خارج از کشور را برایش صادر کنند و معتقد است که با صدور این مجوز می توان توانمندی زنان ایرانی را به جهانیان نشان داد.
از این بانوی راننده می پرسیم که برخی معتقدند که زنان از عوامل اصلی تصادفات هستند. سوال ما کمی غافلگیرش می کند ولی حرفهایش را اینگونه پی می گیرد: در گذشته تصور می‌شد زنان در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی کوتاهی می‌کنند اما امروز ما شاهد این هستیم که زنان با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی حتی بهتر از مردان رانندگی می‌کنند.
بعد از این جملات با خنده ای به شوخی می گوید که فکر می‌کنم حسادت مردان است که با اذیت و تمسخر زنان نمی‌خواهند قبول کنند که زنان خوب می‌رانند!
از فرشته بیرانوند می پرسیم که هنگام رانندگی کسی از اعضای خانواده اش همراهی اش می کند و او می گوید: یکی از اعضای خانواده ام در بعضی اوقات مرا به عنوان همسفر همراهی می کند ولی کار رانندگی را خودم انجام می دهم.



:: موضوعات مرتبط: کامیون , اخبار , ,
تاریخ : یک شنبه 17 آذر 1392
بازدید : 946
نویسنده : امیر رضا اکبری

 Avira Internet Security 2014 نرم افزاری کامل است که ضمن دارا بودن تمامی قابلیت های یک آنتی ویروس توانمند، امنیت کامل کاربر در جهان اینترنت را با ابزارهایی مانند دیوار آتش حفظ می کند. این نرم افزار مجهز به موتور قدرتمند حساس به ویروس ها و همچنین ابزارهای لازم برای حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از سرقت اطلاعات کاربر در دنیای اینترنت است. این نرم افزار علاوه بر مجهز بودن به آنتی فیشینگ، آنتی اسپم، آنتی ad (تبلیغات مزاحم) و مقابله با فایل های روت کیت ، مجهز به ضد جاسوس هم است که یکی از تفاوت نسخه Internet Security با Antivirus می باشد. فایروال یا دیوار آتش نیز دیگر تفاوت نرم افزار است که مطمئنا برای کاربرانی که مدام در دنیای اینترنت فعال هستند کاری ضروری می باشد. فایروال  یک لایه امنیتی جدید می باشد که از نفوذ هکرها و همچنین دسترسی های غیرمجاز جلوگیری نموده و همچنین در زمانی که درخواستی از جانب سیستم خودتان برای اتصال به اینترنت داده می شود، فایروال قادر است تا آن را کنترل کند. قابلیت دیگر این نسخه پشتیبان گرفتن از اطلاعات است که می تواند از اطلاعات حساس شما بک آپ تهیه کند.

 

Avira Internet Security  امنیت کامل در اینترنت با Avira Internet Security 2014 14.0.1.759 Final

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
تاریخ : یک شنبه 17 آذر 1392
بازدید : 2148
نویسنده : امیر رضا اکبری

 ناوگان SUV های بزرگ جنرال موتورز برای سال 2015 شاهد یک تغییر نسل اساسی خواهد بود. خودروهایی که اکنون در بازار آمریکا سلطه طولانی مدتی در این کلاس دارند، ناچارند برای تطبیق بیشتر با محیط زیست و مصرف سوخت و سلایق جدید، تکانی به خود بدهند تا گرد پیری از آن‌ها دور شود!

 

جمس یوکان دنالی

جی ام اس یوکان دنالی


شورولت تاهو و سابربن و جی‌ام سی یوکان XL و یوکان دنالی (دینلای) را می‌توان دو زوج جنرال موتورز در این رده نامید. شورولت ها با عناصر افقی در طراحی نسبت به GMC ها که به نوعی با عناصر عمودی مشابه کادیلاک اسکالاد طراحی شده‌اند متمایز می‌گردند. سابوربن دارای فاصله بین دو محور 355 میلی متر بیشتر و طول کلی 500 میلی متر بیشتر از تاهو است. هر دو شورولت دارای هفت صندلی با فضای جای پای وسیع برای مسافران ردیف عقب و فضای جای بار تقریباً دو برابری نسبت به قبل هستند.

 

 




:: موضوعات مرتبط: ماشین , ,
تاریخ : یک شنبه 17 آذر 1392
بازدید : 1570
نویسنده : امیر رضا اکبری

 از آخرین باری که نام BBM را شنیدیم که به سراغ سری3 تورینگ 274 اسبی رفته بود، بیش از 3 ماه می گذرد و حالا بار دیگر این تیونر آلمانی به میدان رقابت برگشته است. بازهم BBM به سراغ ب ام و رفته اما این بار پکیجی برای M6 کانورتیبل . . .

 

 

 
 
 
 

 

در نمای ظاهری کار با روکش مات خودرو شروع شده؛ روکشی با نام Mat Steel Blue که کمپانی SFT Carwrap آنرا در اختیار BBM قرار داده؛ رینگ های 21 اینچی این M6 نیز از مدل Spirit R ساخت Breyton است. سیستم تعلیق خودرو هم از KW بوده و مشتریان می توانند بصورت سفارشی ارتفاع تعلیق را از 10 تا 40 میلیمتر نیز کاهش دهند.

در قسمت فنی نیز با برنامه ریزی مجدد ECU و استفاده از سیستم اگزوز Akrapovic که خروجی های آن در عقب روکش کربنی دارند، قدرت و گشتاور پیشرانه 4.4 لیتری V8 این خودرو به ترتیب به 705 اسب بخار و 864 نیوتن متر رسیده که نسبت به M6های استاندارد به ترتیب 145 اسب و 184 نیوتن متر افزایش داشته است.



:: موضوعات مرتبط: ماشین , bmw , ,
تاریخ : یک شنبه 17 آذر 1392
بازدید : 2848
نویسنده : امیر رضا اکبری

 دانلود Bionicle: The Legend Reborn 2009 - انیمیشن بیونیکل: افسانه دوباره متولد شده



:: موضوعات مرتبط: دانلود انیمیشن , ,
تاریخ : جمعه 15 آذر 1392
بازدید : 988
نویسنده : امیر رضا اکبری

 بر اساس ابلاغ قوه قضائیه، حداکثر دیه یک نفر در سال جاری 152 میلیون تومان است اما این روزها تهران پر شده است از ماشین‌های خارجی که قیمت بعضی از آنها به 8 برابر دیه یک نفر هم می‌رسد! این ماشین‌ها اگر چه برای صاحبانشان ایمنی می‌آورند اما برای صاحبان ماشین‌های معمولی که در خیابان تردد می‌کنند، حتما ناامنی‌ می‌آورند.

بنا به این گزارش به نقل از روزنامه کسب و کار، تا چند سال پیش که هنوز ارز مرجع و مبادله‌ای و آزاد در کشور باب نشده بود و البته نرخ ارز هم چندان بالا نبود، قیمت یک ماشین وارداتی نسبت به خودروهای تولید داخل حداکثر تفاوت دو برابری داشت. تعداد ماشین‌های گران‌قیمت هم در تهران آنقدر زیاد نبود که بشود در هر کوچه و خیابان بالا و پایین شهر، بارها آنها را دید. وضعیت این روزها اما تفاوت دارد.

 

هر جا که سر بگردانید، چندتا از این ماشین‌های رنگارنگ وگران‌قیمت می‌بینید که اتفاقا تعداد زیادی از آنها دست جوان‌هاست؛ جوان‌هایی که با پول پدرشان صاحب ماشین‌های لوکس شده‌اند و با آن در خیابان پرسه می‌زنند.

البته مخاطب این گزارش، صاحبان خودروهای گران‌قیمت نیستند. مخاطب ما کسانی هستند که همه دار و ندارشان یک ماشین مدل پایین تولید داخل است که قیمت آن شاید به 5 درصد قیمت آن ماشین‌های لوکس هم نمی‌رسد.


سقف تعهد مالی چقدر است؟

بر اساس قانون بیمه شخص ثالث، حداقل خسارت مالی قابل پرداخت توسط بیمه‌گزار معادل 5/ 2 درصد نرخ دیه مصوب هر سال است. مفهوم این عبارت این است که خریدار بیمه شخص ثالث، موظف است حق بیمه برای پرداخت خسارت مالی معادل 3 میلیون و 800 هزار تومان را به شرکت بیمه بپردازد.

در این حالت اگر دو خودرو با هم تصادف کنند، شرکت بیمه تا سقف این رقم را به زیان‌دیده می‌پردازد اما این سوال برای هر صاحب‌ خودرویی پیش می‌آید که اگر خسارت وارده به خودروی زیان‌دیده بیش از این رقم باشد، تکلیف چیست؟

بر اساس قانون کنونی، اگر میزان خسارت وارده به خودروی زیان‌دیده بیش از تعهد مالی مندرج در بیمه‌نامه باشد، مابه‌التفاوت خسارت را باید شخص مقصر بپردازد. به عبارت دیگر، اگر یک پراید در تصادف با یک پرادو مقصر شناخته شود و میزان خسارت هم 15 میلیون تومان برآورد شود، تا سقف 3 میلیون و 800 هزار تومان خسارت را شرکت بیمه به صاحب پرادو می‌پردازد و بابت بقیه خسارت هم صاحب پراید باید ماشینش را دو دستی به طرف مقابل تحویل بدهد!


حق بیمه بیشتر، خسارت بیشتر

با وجود این، قانون بیمه شخص ثالث به بیمه‌گزار اجازه می‌دهد تعهدات مالی خود را افزایش دهد. از آنجا که بیمه، یک قرارداد دوطرفه است، بیمه‌گزار می‌تواند با پرداخت حق بیمه بیشتر، تعهد مالی بیشتری را از شرکت بیمه مطالبه کند. اما نکته قابل تامل در این میان این است که این تعهد هم سقف دارد. در حال حاضر بیمه‌گزار نمی‌تواند تعهد مالی بیش از 20 میلیون تومان را خریداری کند.


قانون همین است!

رئیس کل بیمه مرکزی در این‌باره به «کسب وکار» گفت: چون بیمه یک قرارداد دوطرفه‌ است، در حالت صدور بیمه‌نامه شخص ثالث به صورت معمول، نمی‌توان از شرکت بیمه توقع داشت که تمام خسارت وارده را جبران کند.

محمدابراهیم امین افزود: وقتی سقف تعهد مالی در بیمه‌نامه گنجانده شده و بیمه‌گزار هم حق بیمه معادل همان رقم را پرداخت کرده، در موقع بروز خسارت بیش از تعهد مندرج در بیمه‌نامه، باید مابه‌التفاوت خسارت را شخص مقصر پرداخت کند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید بدانند بیمه یک قرارداد نامحدود نیست، ادامه داد: اگر کسی می‌خواهد سقف پوشش بیمه بیشتری داشته باشد به تبع آن باید حق بیمه بیشتری نیز پرداخت کند. بنابراین اگر شما می‌خواهید به یک ماشین مدل بالا بزنید، باید از قبل حق بیمه بیشتری پرداخت کرده باشید!

سوال ما این است که آیا قانون برای حمایت از کسانی که توانایی پرداخت حق بیمه بیشتر از حد معمول را ندارند، در مقابل کسانی که پول زیادی دارند و با آن ماشین‌های گران‌قیمت می‌خرند و در خیابان‌ها پرسه می‌زنند، راهکاری اندیشیده است؟ شاید بهتر باشد قانون طوری اصلاح شود که مردم به خرید بیمه‌نامه شخص ثالث ترغیب شوند، نه اینکه میلیون‌ها خودرو به دلیل گران بودن نرخ، ترجیح بدهند بدون بیمه‌نامه در شهر تردد کنند.

 


:: موضوعات مرتبط: ماشین , اخبار , ,
تاریخ : جمعه 15 آذر 1392
بازدید : 843
نویسنده : امیر رضا اکبری

 پدر و پسر

پــسر گــفــت بــابــا بــرام زن بگیر

دلــم گـشـتــه در بــنــد زلـفـی اسـیر

پــدر گــفـــت فـــرزنـــد دلــبــنـد باب

دوبـاره بــرایم چـه دیـــدی به خـواب

پــســر گـــفـــت دلـــــداده او شــــدم

اسـیـر دو چــشــم و دو ابــرو شــــدم

پـدر گـفتش ایـن عاشـقیّت عزا است

بـرایـم غم و غصه همچون غـذا اسـت

پـسرگـفـت عــزای تـو شـــادی مــن؟

غــم و غــصه ات عــشــقــبـازی مـن؟

پـدر گـفـت مگر مـغـز در کلّه نیست؟

شب و روز از غصه بَهرم یکی اســت

مـن هـمـچـون خـر لنگ در کار خود

بــمـانـدم کــمـر خــم شــد از بار خـود

بـود هـشـت من رهن نُه ای پسر

شــدم از غــم مـُفــلسی خِــنـگ و خــر

تــو دیـگــر مـَنـه قــوز بــالای قــوز

کــمــی هــم بـه بـدبخـتی ام چشــم دوز

بــمـانــدم چــو مــرغــی اسـیر قفس

بــرایـــم نــمــانـــده دگــر یــک نــفــس

پـسر گـفــت تــا حـل شـود مشکلات

شـوم مــن در ایــن جنگ شطرنج مـات

شــود مــوی مـن همچو دندان سپید

 

زســر هـرچـه عشق است خواهد پـریـد



تاریخ : جمعه 15 آذر 1392
بازدید : 850
نویسنده : امیر رضا اکبری

 یکی از بزرگان اهل تمیز

حکایت کند از زنی تند و تیز

که غرید روزی چنان شیر نر

به داماد خود این چنین زد تشر

الهی که پنچر شود چرخ هات

عوارض دوچندان بیاید برات

کُت و کفش و شلوار و حتی کــُلات

بگیرند از بابت مالیات

الهی کوپن هات باطل شود

ویا کارت بنزین تو ول شود

خورَد فـُرم چک های تو دم به دم

نیاید به یادت دم و بازدم

بمانی درهجران شیر پگاه

زچاله در آیی بیفتی به چاه

الهی ز نفرین من چون کدو

شود کلّه ات عاری از تار مو

شده آهو از دست تو خون جگر

الهی که ارُیون بگیری پسر

چنین لعبتی که به تو داده ام

مگر از سر راه آورده ام؟

به داد و هوار و به صد اخم وتَخم

گرفتی ز دردانه ام زهر چشم

تو ای مردک تنبل ِ بی بخار

وبا قدّ دیلاق ِ مثل چنار

نه در ظرفشویی کمک می دهی

نه پولی برای بزک می دهی

نه شلوارهایش اطو می کنی

نه رخت و لباسش رفو می کنی

برایش نه اصلاً طلا می خری

نه او را به کیش و دبی می بری

لذا چون که براو جفا می کنی

وپنهان زمن در خفا می کنی

به ناچار در منزلت مستقر

شوم چند هفته و یا بیشتر

که گیرم تو را خوب زیر نظر

شوم از کَم وکیف تو باخبر

چو داماد بشنید این گفته را

به مادر زن خویش داد این ندا

از امروز من نوکرش می شوم

اگر هم بخواهی خرش می شوم

به پختن به شستن به رُفتن کمر

ببندم چنان که بیفتم دَمر

چپ و راست اورا کمک می کنم

خودم دخترت را بزک می کنم

دبی چیست اورا پکن می برم

 

هوایی و یا با ترن می برم


تاریخ : جمعه 15 آذر 1392
بازدید : 959
نویسنده : امیر رضا اکبری

 نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد. دانلودها همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد. مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome مرورگر سریع و سبک کروم Google Chrome 31.0.1650.63

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: مرورگر سریع و سبک کروم Google Chrome 31 , 0 , 1650 , 63 ,
تاریخ : پنج شنبه 7 آذر 1392
بازدید : 994
نویسنده : امیر رضا اکبری

 Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.18.7 Final

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
تاریخ : پنج شنبه 7 آذر 1392
بازدید : 984
نویسنده : امیر رضا اکبری

 دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام نکن ناز



:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , ,
تاریخ : پنج شنبه 7 آذر 1392
بازدید : 1480
نویسنده : امیر رضا اکبری

Top Gear 2013 cover دانلود مستند Top Gear: The Perfect Road Trip 2013

نام مستند: Top Gear: The Perfect Road Trip

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۸۵ دقیقه

حجم: ۶۳۳ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: ۷روز، بیش از ۱۰۰۰ مایل، ۲۰ ماشین، ۲ کشتی، یک موتور و یک رویا… این ها چیزهایی هست که در مجموعه ی جدید تخت گاز که تا به حال در تلویزیون به نمایش درنیامده خواهید دید. هدف این مجموعه انتخاب حالت ایده آل برای حمل و نقل مسافران از ونیز ایتالیا به شهر پائو در فرانسه – سرزمین مادری پیست های ماشین سواری و مسابقات Grand Prix می باشد و … 



:: موضوعات مرتبط: دانلود مستند , ,
به وبلاگ من خوش آمدید

1.کدوم ماشینو دوست داری؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس new78.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com