اخبار ربات


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392
بازدید : 2008
نویسنده : امیر رضا اکبری

 

ربات تراکتور راه رونده ی جان دییر

ربات تراکتور راه رونده ی جان دییر

تراکتور راه رونده یِ جان دییر، دستگاه راه رونده ی کاربردی است که برای افرادی که در جنگل کار می کنند طراحی شده است تا آن ها را قادر سازد در میان برف و گل و لای، از کوه های صعب العبور بالا و پایین روند



تراکتور راه رونده یِ جان دییر، دستگاه راه رونده ی کاربردی است که برای افرادی که در جنگل کار می کنند طراحی شده است تا آن ها را قادر سازد در میان برف و گل و لای، از کوه های صعب العبور بالا و پایین روند. نمایندگی شرکت جان دییر در فنلاند با نام پلاس تک موفق شد ترکتوری را بسازد که بهترین پایداری کاری ممکن و کمترین اثرگذاری بر روی زمین را داشته باشد. اینتراکتور برداشت محصول، که بر روی شش پای بند بند حرکت می کند، قابلیت حرکت به تمامی جهات را داراست و خود را به صورت خودکار با سطح جنگل وفق می دهد و می تواند در هر جایی بچرخد و از روی موانع نیز عبور کند. این تراکتور از سیستم رایانه ای هوشمندی بهره مند است که تمامی کارکردهای راه رفتن هم چون مسیر حرکت، سرعت حرکت، طول گام برداشتن و قدم زدن و پاک بودن زمین را کنترل می نماید. کارکردهای لودر و موتور این دستگاه توسط سیستم کلی کنترل ماشین (TMC) شرکت تیمبرجک تنظیم شده است.









:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به وبلاگ من خوش آمدید

1.کدوم ماشینو دوست داری؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس new78.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com