دانلود Animation Factory Essential Collection 3 Vol.1 - مجموعه بی نظیر انیمیشن های GIF طبقه بندی شده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 2 مهر 1392
بازدید : 1451
نویسنده : امیر رضا اکبری
دانلود Animation Factory Essential Collection 3 Vol.1 - مجموعه بی نظیر انیمیشن های GIF طبقه بندی شده

کمپانی Animation Factory یکی 7 از شرکتهای نرم افزار فعال در زمینه طراحی و عرضه انیمیشن های GIF زیبا و بسیار با کیفیت است که تا به حال چندین پک کلکسیون منحصر به فرد خود را که شامل چند صد هزار انیمیشن با کیفیت GIF است را منتشر کرده و توانسته طرفداران بیشمار علاقمند به این انیمیشن های کوچک ولی مفید را از مجذوب خود کند.

Animation Factory Essential Collection 3 محصول کمپانی، پکیج عظیم و کلکسیون بی نظیری از بیش از 300.000 انیمیشن بسیار با کیفیت GIF در قالب 12 سی دی است که همگی این 300.000 انیمیشن طبقه بندی شده و در سایز های مختلف می باشد، که طراحان وب سایت و تهیه کنندگان ارائه(پاور پوینت) می توانند از آنها استفاده کنند. انیمیشن زیبا این مجموعه توسط انیماتور ها و طراحان این شرکت به صورت انحصاری خلق شده اند!
هر یک از سی دی های ان مجموعه به تدریج به صورت مجزا بر روی سایت قرار می گیرند.


اولین سی دی شامل موضوعات متنوعی مانند:
Acrobat ,Adventurer ,Angels ,Artist ,Astronaut ,Athletes ,Baby ,Bathroom ,Beach People ,Businessmen Women ,Butler Maid,Cavemen ,Cheerleader ,Children ,Clowns ,Computer Geek Construction ,Cooks ,Cops Robbers ,Couples ,Cowboy Girl
بند باز یا اکروبات، جسور، فرشتگان، هنرمند، فضانورد، ورزشکاران، کودک، حمام، مردم ساحل، بازرگانان زنان، دوشیزه یا زن جوان باتلر، انسان غارنشین، فرزندان، دلقک ها، کامپیوتر یکی از بازیکنان بالماسکه و کارناوال که غالبا دارای ماسک منقاردار است، ساخت و ساز، آشپز، پلیس سارق مسلح، زوج ها، دختر گاوچران می باشند.
 


 

پس از دانلود با استفاده از نرم افزار ISO Burner فایل Image را بر روی یک CD خام ضبط و استفاده کنید همچنین می توانید فایل Image را در یک درایو مجازی قرار دهید و استفاده کنید.




:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به وبلاگ من خوش آمدید

1.کدوم ماشینو دوست داری؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس new78.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com