دانلود UltraVNC 1.1.9.1 – نرم افزار کنترل سیستم از راه دور


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 24 شهريور 1392
بازدید : 1146
نویسنده : امیر رضا اکبری

 دانلود UltraVNC 1.1.9.1   نرم افزار کنترل سیستم از راه دور

UltraVNC 1.1.9.1 نرم افزاری کاربردیست که به شما این امکان را می دهد تا سیستم های کامپیوتری موجود در محل سکونت و یا محل کار خود را به صورت یک شبکه ی منظم محلی طبقه بندی کنید . با استفاده از نرم افزار کنترل سیستم از راه دور UltraVNC به سادگی میتوانید درون منزل و یا محل کار خود یک شبکه ی محلی نیمه حرفه ای را راه اندازی کنید و بدون هزینه ی تمامی سیستم های خانه و محل کار خود را به یک سیستم سرور متصل کرده و آن ها را مدیریت کنید .

ویژگی های مثبت نرم افزار کنترل سیستم از راه دور تمامی ندارند ! چرا که شما با استفاده از UltraVNC می توانید با هر کامپیوتری در سراسر جهان شبکه ایجاد کنید و این یعنی شما در هر زمان و مکانی که باشید میتوانید کامپیوتر خانگی خودتان ، و یا هر کامپیوتر دیگری را از راه دور مدیریت کنید . نرم افزار کنترل سیستم از راه دور UltraVNC علاوه بر کاربران خانگی ، برای فروشندگان اینترنتی مانند فروشندگان سیستم های هاستینگ ، اینترنت و یا … گزینه مناسبی می باشد تا در صورت نیاز بدون هیچ زحمتی ! سیستم مشتریان خود را مدیریت و برای برطرف کردن مشکلات احتمالی آنها اقدام نمایند . در آخر باید اضافه کنیم که دانلود UltraVNC برای کنترل سیستم از راه دور را به تمامی شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد میکنیم چرا که حجم بسیار مناسبی داشته و برای اجرای نیاز به سخت افزار قدرتمندی نیز ندارد .

 

 

 

UltraVNC is a powerful, easy to use and free software that can display the screen of another computer (via internet or network) on your own screen. The program allows you to use your mouse and keyboard to control the other PC remotely. It means that you can work on a remote computer, as if you were sitting in front of it, right from your current location.

 

 

 

 

 

 حجم : ۳ مگا بایت

 

 دانلود : دانلود نرم افزار کنترل سیستم از راه دور UltraVNC لینک کمکی | ۳۲ bit

 

 دانلود : دانلود نرم افزار کنترل سیستم از راه دور UltraVNC لینک کمکی | ۶۴ bit

 

 رمز : www.yasdl.com




:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به وبلاگ من خوش آمدید

1.کدوم ماشینو دوست داری؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس new78.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com