دانلود انیمیشن Planes 2013 – هواپیماها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 23 شهريور 1392
بازدید : 1457
نویسنده : امیر رضا اکبری

 دانلود انیمیشن Planes 2013   هواپیماها

نام انگلیسی : انیمیشن Planes

نام فارسی انیمیشن : هواپیماها

ژانر: کمدی | ماجرایی

سال انتشار : ۲۰۱۳

لینک : IMDB

مدت زمان : ۸۲ دقیقه

حجم : ۳۶۰ مگابایت

کیفیت :  Cam – ( پرده ای)

اسکرین شات : دارد

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : به زودی

 

خلاصه داستان انیمیشن Planes : یک هواپیمای کوچک ملخی آرزویی در سر دارد ، او می خواهد در مسابقات بزرگی که بین هواپیما ها برگزار می شود شرکت کنند اما فقط مشکل کوپکی دارد از ارتفاع می ترسد اما …

 

 

اگر از علاقه مندان به انیمیشن های کمپانی والت دیزنی هستید به شما خبر میدهیم که انیمیشن جدیدی از این شرکت اکران شده است . بی شک  انیمیشن Planes 2013 بیشتر شبیه به انیمیشن ماشین ها می باشد ( یکی دیگر از انیمیشن های والت دیزنی ) شاید در نگاه اول متوجه این قضیه نشید اما اگر کمی بیشتر دقت کنید در دقیقه های بعدی متوجه می شوید که نمونه ای دیگر از ماشین های می باشد منتها نه در جاده و آسفالت بلکه در آسمان و میان ابرها می باشد .

داستان انیمیشن هواپیماها مربوط به هواپیمایی است که از ارتفاع می ترسد اما آرزوی شرکت در مسابقات بزرگ هواپیما سواری در سردارد . بله من هم تعجب میکنم هواپیما ، ترس از ارتفاع خواب می بینم ؟ نه این خواب نیست  انیمیشن Planes محصول ۲۰۱۳ می باشد . داستانی که مشاهده میکنیم ضعف هایی دارد که نباید داشته باشد چرا که از کمپانی والت دیزنی انتظارات بشیتری را داریم . نمره ی منتقدان نیز گواه بر این امر می باشد ، درست است که بودجه ی ۵۰ میلیون دلاری مثلا در مقابل بودجه ی ۱۶۵ میلیون دلاری رالف خرابکار کمی دارد اما می توانست با کارگردانی و داستانی متفاوت تر ضعف داستانی و جلوه های ویژه را پوشیده نماید . اما والت دیزنی بیشتر به فکر جیبش هست تا داستان انیمیشن .

اما با این همه فروش نسبتا خوبی فعلا داشته است البته به پای Despicable ME 2 و یا Monsters University  ( محصول مشترک پیکسار و والت دیزنی ) فکر نمیکنم برسد . کارگردانی این انیمیشن به عهده ی Klay Hall  می باشد ، کارنامه ی نسبتا درخشانی دارد . با همه ی تعریف ها و ضعف ها این انیمیشن را جزو کارهای متوسط می شود قرار داد به دیدن می ارزد اگر از علاقه مندان انیمیشن هستید می توانید انیمیشن Planes 2013 – هواپیماها را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید . امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان واقع شود.

 

  ( برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی تصویر کلیک نمایید )

دانلود انیمیشن Planes 2013   هواپیماها

 

 


 حجم :  ۳۶۰ مگا بایت

  دانلود انیمیشن Planes لینک کمکی

 رمز : www.yasdl.com




:: موضوعات مرتبط: دانلود انیمیشن , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به وبلاگ من خوش آمدید

1.کدوم ماشینو دوست داری؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس new78.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com