اخبار لپ تاب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392
بازدید : 2296
نویسنده : امیر رضا اکبری

 

حرف های لپ تاپ سونی وایو Pro13 با دنیای فناوری

حرف های لپ تاپ سونی وایو Pro13 با دنیای فناوری

لپ تاپ سونی وایو Pro13 یک لپ تاپ عالی با وزنی کمتر از 2.4 پوند و پردازنده نسل چهارم اینتل Core i5 یا i7 با 4 گیگ کش ، عمر باطری طولانی و عملکرد عالی یک انتخاب مناسب برای طرفداران لپ تاپ سونی است.

این لپ تاپ 8 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی برخوردار است. صفحه نمایش این لپ تاپ 13.3 اینچی با روزلوشن 1080×1920 پیکسل است. ابعاد این لپ تاپ 0.68×8.5×12.68 اینچ می باشد.  

گرافیک این لپ تاپ اینتل HD 4400 است. هر چند که به دلیل اینکه از گرافیک یکپارچه این لپ تاپ بهره می برد می تواند از معایب آن محسوب می شود.

لپ تاپ سونی وایو Pro13 بردار بزرگتر لپ تاپ سونی وایو Pro11 است  که در واقع می توان آنان را برادران اولترابوک لمسی حساب آورد که هر دو از سیستم عامل ویندوز8 بهره می برند.  این لپ تاپ دارای دو پورتUSB 3.0 T SDکارت و HDMI است و فاقد اپتیکال درایو می باشد.

این لپ تاپ از لحاظ اندازه تقریبا هم اندازه مک بوک ایر 13 اینچی ولی با جزئیات بیشتر است. هر چند در یکی ،دو هفته اخیر اپل،سامسونگ و سونی مشغول به رقابت در عرضه محصولات جدیدشان بودند  و هر کدام با عرضه محصولاتی دنیای فناوری را به سوی خود جلب نموده اند اما شاید بتوان گفت کوشش سامسونگ بیش از سونی و اپل بوده و باید منتظر بود که سونی و اپل چه پاسخی برای سامسونگ دارند.

















:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به وبلاگ من خوش آمدید

1.کدوم ماشینو دوست داری؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس new78.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com